poniedziałek, 1 czerwca 2015

Wywiad z Krzysztofem!




Benny: Hej Krzysztof!
Krzysztof: Cześć!
Benny: Krzysztof, gratulację zwycięstwa! Gigi była moją faworytką!
Krzysztof: Dziękuję, nie ukrywam ale moją też hehe ;)
Benny: Krzysztof, jak się czujesz po tym zwycięstwie?
Krzysztof: Czuję się wspaniale! To świetne uczucie wygrać i pokazać swój utwór.
Benny: Spodziewałeś się zwycięstwa?
Krzysztof: Zwycięstwa raczej nie, ale wiedziałem że Węgry będą wysoko.
Benny: Byłeś w szoku, kiedy zobaczyłeś wyniki?
Krzysztof: Tak ;) Wyniki były bardzo wyrównane i gdyby nie trzy ostatnie państwa, to bym nie wygrał. To te trzy ostatnie państwa pomogły mi wyjść na prowadzenie.
Benny: Co powiesz o swoich konkurentach? Ktoś Cię zaskoczył?
Krzysztof: Konkurenci byli bardzo dobrzy. Świetnie spisała się Finlandia. Myślałem, że Luiza z Finlandią zajmął miejsce 6-5, ale nie drugie ;) Gratulację Luizie ;) Gratuluję także Piotrowi, bo on także miał świetną piosenkę. Szkoda mi trochę Danii, że była tak nisko, bo uważam, że powinna być w TOP5. Szwajcaria także powinna być wyżej, chociaż szóste miejsce nie jest złe. Jestem trochę zaskoczony wynikiem Czech, bo myślałem że będą niżej, ale promocja Mateusza była tak dobra, że dało to w sumie piąte miejsce.  Zaskoczony jestem także Irlandią! Irlandia była uważana, za faworyta, a zajęła dopiero 13 miejsce! Niestety spokojna piosenka nie dała rade z mocniejszymi utworami.
Benny: A co powiesz o pozostałych swoich państwach? Jak spisała się Austria i Rosja?
Krzysztof: Dobrze, a nawet bardzo dobrze! Wszystkie moje trzy kraje były w TOP10! Czego chcieć więcej?! Luiza i Piotrek też mieli swój komplet państw w dziesiątce :D
Benny: Druga edycja będzie organizowana w Węgrach. Już znasz szczegóły?
Krzysztof: Nie :P Prawdopodobnie edycja odbędzie się w stolicy Węgier. Jednak pewny jeszcze nie jestem.
Benny: Wiesz już jakie państwo chcesz na kolejną edycję?
Krzysztof: Nie. Jednak coś na oku mam, ale nie wiem czy to dobry wybór. Jest jeszcze czas, więc się zastanowię.
Benny: Ja już twoje jedno państwo znam ;)
Krzysztof: Węgry?
Benny: Tak hehe :D Krzysztof, mam do ciebie jeszcze jedno pytanie. Jaką piosenkę muszą wysyłać twoi rywale, żeby wygrać drugą edycję?
Krzysztof: Dobrą hehehe ;) Nie, no nie ma żadnej recepty na to. Bardzo często o tym jak głosujemy decyduje dzień i humor. Inaczej głosujemy jak jesteśmy szczęśliwi, wzruszeni, a inaczej jak jesteśmy smutni. Ja jednak uważam, że jeżeli ktoś chce wygrać BSC lub ESC to musi wysłać, albo skoczny, energiczny kawałek, który będzie wpadał w ucho, albo piękną balladę z pięknym głosem i przekazem.
Benny: Krzysztof, dziękuję Ci za wywiad!
Krzysztof: Dziękuję!
Benny: A was zapraszam na utwór zwyciężczyni pierwszej edycji Blogger Song Contest!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz