poniedziałek, 15 czerwca 2015

Wywiad z Patrykiem!


Ágnes Konkoly: Witam Cię Patryk!
Patryk: Witam Agnes! :) Miło Cię widzieć :)
Ágnes: Ciebie też :) Na samym początku pragnę Ci pogratulować zwycięstwa! Jak się czujesz po wygranej?
Patryk: Szczerze mówiąc troszkę się spodziewałem, bo Sarsa uchodziła za faworytkę, ale z drugiej strony faworyci zazwyczaj przegrywają. Tym razem stało się jednak inaczej, pomyślnie dla nas. Czuję się wspaniale, Sarsa jeszcze lepiej. Jej kariera rozkwita!
Ágnes: To świetnie! Jaka była twoja reakcja kiedy wylosowałeś Polskę?
Patryk: Ucieszyłem się, bo miałem już na oku parę piosenek. Akurat parę dni w cześniej słuchałem Sarsy, więc gdyby ta edycja rozpoczęła się szybciej, nie wiem czy wystartowałaby ona w preselekcjach. A tak wystartowałą i to z jakim wynikiem.. :)
Ágnes: No właśnie! Co Cię skłoniło, że wystawiłeś Sarse do konkursu, a nie np. Edytę Górniak czy Dodę?
Patryk: Myślę, że takie konkursy potrzebują nowych twarzy. Edyta Górniak już brała udział w takim konkursie, Doda za to nie ma na tę chwilę interesujących piosenek. Sarsa dopiero niedawno pojawiła się w radiu, urzekła mnie jej naturalność i specyficzny głos.
Ágnes: Czy uważasz, że Sarsa mogłaby reprezentować nasz kraj na Konkursie Piosenki Eurowizji?
Patryk: Oczywiście, że tak. Tylko myślę, że z jakimś innym utworem, bo jednak na Eurowizji tak ambitna muzyka nie przechodzi. Oczywiście nie mówię, żeby Sarsa zrobiła kicz, ale na pewno dałaby radę zrobić jakiś fajny kawałek.
Ágnes: Liczymy, na to że Telewizja Polska weźmie twoje rady do serca, przy wyborze reprezentanta na Eurowizję 2016. Wracając do wyników. Jak je skomentujesz? Jak poradzili sobie twoi konkurenci?
Patryk: Jedni lepiej, drudzy gorzej <śmiech> Szkoda mi trochę Kuby, że znowu zajął takie niskie pozycje, mimo świetnych piosenek. No takiej Norwegii się nie spodziewałem <śmiech>. Ogólnie muszę powiedzieć, że w tej edycji był bardzo wysoki poziom i gdybym miał oceniać piosenki w skali 0-10, większość dostałaby ósemki i dziewiątki. :)
Ágnes: No niestety Kuba szczęścia nie ma w naszym konkursie, ale może w trzeciej edycji pójdzie mu lepiej. Muszę spytać Cię o organizację Węgier. Jak Ci się podobała?
Patryk: No nie wiem czy Polsce uda się zrobić lepszą :) Ja jako menadżer mam teraz wiele na głowie, ale muszę pogodzić obowiązki i myślę, że w okolicy czwartku organizacja powinna się pojawić. Postaramy się dorównać poziomowi Węgier, który był naprawdę wysoki. Najbardziej podoba mi się scena, świetny pomysł. A dania w za kulisami -wyśmienite!
Ágnes: To prawda Węgry się postarały. Wiesz może, co ty już przygotujesz?
Patryk: Mam jakieś tam przebłyski, ale za parę dni do tego siądę i postaram się zrobić coś naprawdę porządnego.
Ágnes: Patryk, dziękuję Ci za wywiad! :)
Patryk: Ja również dziękuje, było naprawdę miło! 
Ágnes: A was zapraszam na utwór zwyciężczyni drugiej edycji Blogger Song Contest!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz